Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia Sprzedaż umiejętności osobiste

Szkolenia polecane

Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności...

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

 Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)

Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.001380.00 zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.001380.00 zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.

Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

1580.001480.00 zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

Zasady prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook i Instagram). Praktyczne 2-dniowe warsztaty z
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zasady prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook i Instagram). Praktyczne (...)

Najbliższy termin: 2025-05-08 - 2025-05-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1390.001320.50 zł

1624.22 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracji
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.

Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00 zł

1217.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Profesjonalny Office Manager – rola asystentki/ asystenta w biurze, najlepsze praktyki biznesowe
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

a warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1090.00 zł

1340.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta. Praktyczne warsztaty z elementami telefonicznego umawian
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta. Praktyczne warsztaty z elementami telefonicznego umawiania spotkań>>> Korzyści dla uczestnika:Poznanie zasad i technik (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie otwarte.
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00225.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

stron: 1 2 310

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia Sprzedaż umiejętności osobiste

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.