Szkolenia polecane | |
Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnejAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznymAVENHANSEN Sp. z o.o.Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności... Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klientaAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...) Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientemAVENHANSEN Sp. z o.o.Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klientaAVENHANSEN Sp. z o.o.Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Zasady prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook i Instagram). Praktyczne 2-dniowe warsztaty zCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zasady prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook i Instagram). Praktyczne (...) Najbliższy termin: 2025-05-08 - 2025-05-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracjiJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta. Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
990.00 zł 1217.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Profesjonalny Office Manager – rola asystentki/ asystenta w biurze, najlepsze praktyki biznesoweJ.G.Training szkolenia specjalistycznea warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne. Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1090.00 zł 1340.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta. Praktyczne warsztaty z elementami telefonicznego umawianAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę internetową:Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta. Praktyczne warsztaty z elementami telefonicznego umawiania spotkań>>> Korzyści dla uczestnika:Poznanie zasad i technik (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Szkolenia Sprzedaż umiejętności osobiste
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.